Rakyat Sarawak : Undi Pakatan Rakyat

Rakyat Sarawak : Undi Pakatan Rakyat

Thursday, October 23, 2008

Kesihatan TG Dato' Nik Aziz Beransur Pulih


Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat beransur pulih.

Rakyat Kelantan tidak perlu risau beliau masih dirawat di Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM).



21 Oktober yang lalu En Shamsul Iskandar Mohd Akin Ketua AMK
telah menziarahi Menteri Besar Kelantan, Nik Abdul Aziz Nik Mat yang sedang dirawat di Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) Kubang Kerian.

Dalam ziarah tersebut, Nik Abdul Aziz sempat berceritakan mengenai pengalaman politik beliau melakukan perundingan dengan Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng dan pemimpin tertinggi DAP Ronnie Liu semasa parti DAP mengambil keputusan untuk keluar dari Barisan Alternatif beberapa tahun lalu.

Shamsul yang turut diiringi oleh Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang Fairuz Khairuddin dan rakan-rakan pimpinan AMK Malaysia serta Negeri Kelantan meluangkan masa selama 15 minit di samping Nik Abdul Aziz yang sedang dirawat di bahagian lutut yang sedang sakit.

Beliau dimasukkan ke wad HUSM petang Ahad lalu selepas dinasihatkan doktor setelah mengadu penat dan sakit di bahagian lutut.

Sementara itu anak kelimanya, Nik Omar, 43, semalam berkata, Menteri Besar dijangka dibenarkan pulang dalam masa sehari dua lagi.

"Ayah sihat tidak ada sebarang masalah. Beliau masuk wad baru-baru ini pun kerana penat dan mengadu sakit lutut. Disebabkan masalah itu doktor meminta supaya ayah berehat."

0 comments: